ga naar...

donderdag 28 juni 2012

Boeklancering

Spannende dag vandaag... De boeklancering van "Sociale media op de basisschool" op De Verdieping van Kennisnet in Zoetermeer. Een hele trip vanuit België, maar zoooo de moeite waard!

Heel wat Twitteraars 'in levende lijve' :-) en allemaal zo lief en enthousiast. Mensen die ik bewonder en inspirerend vind, blijken dus ook gewoon écht vakmensen, die anderen mee op ict-sleeptouw willen nemen.

Het boek is prachtig. En dat zeg ik niet alleen omdat ik erin sta. De lay-out, de foto's, de tekeningen, maar vooral natuurlijk de inhoud. Mooie verhalen van professionelen - mensen die het dus echt doén in de praktijk - die willen laten zien hoe goed je sociale media kan inzetten in de klas. Kleine, laagdrempelige ideeën, maar ook grote en uitdagende projecten. Je kan kiezen.

En als kers op de taart mogen de 21 mensen  uit het boek zich vanaf vandaag ook 'onderwijziger' noemen. Een hele mooie eretitel, waar ook ik erg blij mee ben.

Ik stapte dus helemaal blij buiten bij Kennisnet vanavond.
En ze mogen me AL-TIJD bellen hoor, als ze nog eens iemand nodig hebben...!

Geen opmerkingen: